.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل شستا در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:+ تصاویر
شمال نیوز: با اینکه کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود میباشد اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت ما میباشد.
     

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ، مهندس بازیان مدیرعامل شستا بهمراه تعدادی از مدیران این مجموعه و دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از مجموعه چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود .

 

مهندس بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) در ابتدا ضمن اشاره به ضرورت حمایت دستگاه متبوع خود از این مجموعه عظیم صنعتی افزود : شستا آمادگی دارد تا سرمایه گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی بعمل آورد .

 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خودکفایی در تولید کاغذ را بسیار با ارزش دانست و خاطرنشان ساخت : کمک خواهیم کرد تا طرح های توسعه در این شرکت اجرائی گردد.

 

مهندس بازیان همچنین افزود : اگر تلاش نمائیم اعتماد مردم را در استفاده از محصولات داخلی جلب نمائیم آینده بهتر و مطمئن تری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

 

 

وی تصریح کرد : شرکت های زیر مجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند و باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش نمایند.

 

مدیرعامل شستا با اشاره به ظرفیت های مناسب در این مجموعه ، رویکرد جدید مدیریت این شرکت را در تولید مستمرکاغذ چاپ و تحریر برای دانش آموزان این کشور بسیار با اهمیت خواند و افزود : تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمیت و اراده ای قوی است که انشاالله به فضل خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد انجامید.

 

مهندس بازیان در انتها ، ضمن اعلام حمایت کامل خود در تامین نیازهای این شرکت خاطرنشان ساخت : آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا نمائیم.

 

در انتهای این بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید بعمل آمد.

 

گفتنی است شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر در کشور است که در سالجاری 45 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین 70 درصد از کاغذهای کتب درسی دانش آموزان کشور ، بخش اعظمی از نیاز حوزه نشر را نیز تامین نموده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.